zondag 26 augustus 2007

Aan het werk in V2

Ik ben gearriveerd in Rotterdam
best een mooie stad kwam ik achter
samen met mijn bus bestuurder Jan Harry

We reden eerst nog evne langs Veenendaal
om daar nog een stapeltje dia's bij de
Familie Jager op te halen. De nacht daarvoor
had ik nog een appeltaart gebakken.
Het zag er veel belovend uit in de siliconen
taartvorm (!?) maar ik bleek de oven die ik
nog niet lang ken op grillen te hebben gezet.
Met DIT als resultaat.

Dus Toen maar een taart bij de bakker gehaald.
Ik heb het teminste geprobeert om 3uur snachts!
De zwarte taart smaakte prima als ontbijt.

In V2 is een begin gemaakt met de constructie,
er zijn nog wel enkele obstakels. Het perspex
is toch te dun en zelfs met een raster van 50b50
te dun om op te staan. (mij houdt het wel,
maar ik ken mensen die ik er niet op zou laten lopen.
Dus daar moet nog even naar gekeken worden.
(fijner raster=lelijk, dikker perspex=DUUR)

Op de foto's zie je verder Mark, technicus bij V2
en zeer handig. En uiteraard KONIJN de hond die het
rustpunt in het geheel is.

www.crofty-systems.com
is in de lucht!




Geen opmerkingen: