woensdag 29 augustus 2007

Minder Hout, Vette beelden



De hele dag aan het schaven, het houten frame
wat onder het perspex komt voor de stevigheid is iets te hoog,
zodat ik em aan de hand van de vloer kan bijschaven.
Dat is nogal veel werk, schaven, uitproberen, schaven.
Het is nu af, ik kan de vloer nog niet neerzetten want vrijdag
gebeurt er daar nog wat in V2.




---uit de serie beelden in Rotterdam--------

Ik liep nog even door stad, van verre zag ik een futuristisch
ogend beeld of kubistisch, zal wel oud zijn ofzo.
Ik kwam dichterbij en keek recht in de ogen van STARSCREAM!
Mijn lievlings transformer!!! (hans van benthum thank you)
wat een top dag.
En het werd beter, ik ging met Wilco en Aron Perspex halen
bij de perspex boer. Ik zat bij Aron in het busje
en we reden door het langzame stadsverkeer. Toen
verscheen naast ons een Zebra olifant, hahah een zebraolifant
wat cool (dit was ook nieuw voor Aron), toen kwam er een paprika
olifant hahaa en een landkaart olifant.
Met de volgende olifant hadden we moeite..
todat we beiden riepen in koor een BIJENOLIFANT!!!!!
En het enthousiasme bereikte een toppunt
bij de SPIDERMAN OLIFANT!!!

Geen opmerkingen: