dinsdag 4 september 2007

Dagobert Diaduck



Wilco (productie V2_) kwam met een Kadootje aanzetten, hij was eventjes wezen babbelen in het fotomuseum met als resultaat: 5 vuilniszakken vol dia's! Ik schat zo zeker meer dan 20 000 maar het kunnen er nog wel meer zijn. DANK U FOTOMUSEUM!
Ik kan nu een zwembadje aanleggen vol dia's.

Verdere ontwikkelingen zijn dat Mark de bekisting rondom de lichtbak heeft gefixt en het belooft zeer strak te worden. Verder is het morgen wachten op een nieuwe perspex buis en dan kunnen we de boel gaan testen!. Daarnaast is Patricia (vriendin van Mark) begonnen met het bestemepellen van de dia's die worden uitgedeeld tijdens het festival. Het frame is na helemaal strak grijs gelakt nu TOCH weer wit gelakt. (en daar blijft het bij)

5 zakken dia's van het Foto Museum, rechts Wilco Tuinman.
Tommie, Tommie is de hond van Wilco en is een vrouwtjes hond maar heet gewoon Tommie want alle honden heten Tommie.
Gepatenteerde zuigzak systeem, het sexy element in de installatie.

Konijn!!!!!
Verfen, Lakken, Schuren niks voor mij. Ik rook liever.(foto by sara)
---
Twee dagen terug kreeg ik nog bezoek van Lynke en Sara, ze hebben me nog fantastisch geholpen met het bijwerken van het frame. Sara nam nog battarijen voor me mee van de kruidvat om een foto van dit moment te maken. Ik vergat alleen helemaal Sara op de foto te zetten. Sorry Sara. Hieronder Lynke in schilder actie. (foto by Sara)

Geen opmerkingen: