woensdag 5 september 2007

Vloek






Vandaag leek er een vloek op Dia-exit te rusten,
een demoon probeert het project te doen falen
maar ik ga door! vrees niet!

Ten eerste liet de bestelde buis lang op zich wachten
ook de electronica die normaal altijd in 1 dag binnen moet
zijn was er (nog) niet. Op een grote envelop na, gevuld met
1 verkeerde schakelaartje erin...
Om half vier gingen we dan maar electronica in de stad kopen
en de transparante zuig-buis op halen.
Tot de electrozaak kwamen Wilco en Ik, onderweg naar de perspex-
boer ging het vervloekte rode lampje aan in Wilco's auto. Injectie
probleem, dus met enkele keren afslaan van de moter nog weer een
weg terug gevonden naar V2_. Later regelde Wilco een andere bak en haalde
de buis op. Die buis bleek ook vervloekt maar daar praat ik liever niet
over.

Eenmaal s'nachts met een geluids installatie luid spelend waar menig
poppodium blij mee zou zijn aan het werk gegaan.
Bij het boren van een gaatje knalde mijn Boormachine uitelkaar.
Het decoupeerzagen leek ook beinvloed door een kracht van buitenaf,
en zwabberde steeds van het lijntje. Hoekijzers verdwijnen steeds
dus dan maar zonder. Toch is er veel afgemaakt.
Zo heeft Patricia zich als een ware Poolse gedragen en 500 dia's
bestempeld. En zo is de schakelbak voor electro ook in werkende staat.

Fijne Typetjes hier rotterdam, deze stond in de electro zaak .



Al onderdelen nog een keer in de lak gegooit. Ik ga even mijn ogen
sluiten terwijl dat droogt. Tijd voor dit blog zal er waarschijnlijk niet
meer zijn.

Komt Allen Vrijdag. 5 uur.

7-8-9 sept (tot 23:00)
14-15-16 sept

1 opmerking:

Unknown zei

Bedankt Steven,

Bij deze is mijn IQ met 30 punten gedaalt!
Vanaf vandaag (12/09) lig je ook in het foto museum en vanaf gister (= dus 11/09) in de r'damse bieb...
Graag gedaan hoor :P!

Je poolse vrijwilliger